Míra Dedek vedoucí muž průběžného hodnocení třidy N
1. Míro vyhrál jsi první závod ve třídě N. Jak bys zhodnotil svou jízdu a průběh prvního závodu?
- No tak první závod byl pro mě o to jednodušší, protože pokud vím tak se na start postavili jenom 3 posádky enčtyřek, takže konkurence a srovnání skoro nulové, takže doufám, že se to do příští soutěže rapidně zlepší a počet startujících v této třídě raketově naroste. Jízda hned na jedničce byla divoká protože ROC na šoto gumách jsem mockrát nejel, ale chyba nepřišla. Chyba bohužel přišla na dvojce na předlouhém Noikeru takže jsme něco ztratili a až do servisu jsme vařili motor. Naštěstí auto vydrželo a druhá sekce už byla lepší, ale v té chvíli už jsem bohužel bojoval jen sám se sebou, protože už ve třídě nebylo s kým bojovat, dovezl jsem to do cíle. Bylo to sice dost laciné vítězství, ale snad nám pomůže v dalším průběhu poháru.
Míra na trati úvodního podniku IRC 2011
2. Jaké ambice máš do druhého podniku, který je mimochodem i tvou "domácí rally"? Sedí Ti skladba Rally Vyškov?
- Tak ve druhém závodě bych určitě rád zase naplno bodoval, ale už to bude těžší, bude více soupeřů (pevně věřím J). Každopádně cílem je dokončit na bodovaném místě, už proto, že je to domácí podnik. Skladba vypadá zajímavě, první sekce staré známé zkoušky, ale druhá bude dost těžká a tady myslím, že se bude rozhodovat.
3. Na Vyškovskou Rally je přihlášen do N4 s vozem Subaru Impreza N12 i tvůj týmový kolega Michal Palásek. Je možné, že by u vás dvou fungovala i nějaký týmová režie, když máš náskok plného počtu bodů již z úvodního podniku? Nebo si na trati nic nedarujete?
- Z mé strany žádná režie nepřichází v úvahu, pokud nepřijde pokyn z vední týmu, o čemž pochybujuJ. Žádná jednička, a dvojka, každej sám za sebe J Snad to bude boj o vteřinky a oba spatříme cíl.
4. Bereš SPCR jako testování a přípravu před nadcházejícím ročníkem Team Rally? Nebo se tohohle poháru vůbec nezúčastníš?
- Jako pomyslné testování pro TR beru všechny turnaje i poháry které jezdím, takže i ŠPCR. Doufám teda, že nezůstanu jen u toho testování na TR J.
5. Nedalo se nevšimnout, že jsi přestoupil do kvalitního týmu, který hraje prim i při velkých pohárech jako jsou Team Rally, RBR OLD, či IRC. Jak jsi se do tohohle týmu dostal? A je na tebe vytvářen nějaký tlak ze strany vedení?
- Jo pro mě to bylo nejdřív taky překvapení, protože se to povedlo díky shodě okolností. Do týmu mě dovedl kamarád, který už tady nějakou dobu působí a možnost přišla hlavně díky tomu, že se v týmu uvolnilo místo jezdce produkčních aut. Je to pro mě velká výzva postupně se zlepšovat, něčeho dosáhnout a hlavně něco přinést týmu, samozřejmě co nejlepší výsledky J. Co se týče pohárů, tak se účastním IRC i OLD ve třídě N4, bohužel zatím s jediným dojetým podnikem což mluví za vše, nějaký tlak zatím nepociťuju, každopádně se to musí obrátit k lepšímu abych jednou mohl dostat šanci účastnit se Team Rally.
Míra na trati druhého závodu IRC 2011